مجله سلامتی

چای قلم سیلان جابرنیا

یک دورهمی خانوادگی یا خلوتی دنج و دوستانه، بدون وجود یک استکان چای گرم و تازه دم، همیشه چیزی کم دارد.

کمتر کسی است که با یک لیوان چای با چوب دارچین، چند برگ بهار نارنج، نبات و گل سرخ سر ذوق نیاید.

چای، نوشیدنی ناب و اصیلی است که از دل مزرعه‌ها و باغ‌های شرقی، راه خود را به سرزمین‌های دوردست غربی هم باز کرده است.

انواع چای به عنوان نوشیدنی‌های مطبوع در صبحانه و عصرانه سرو می‌شود؛ با این حال خیلی از افراد به خاطر خواص شگفت‌انگیز این برگ‌های طبیعی و جادویی، به طور منظم از چای‌های خاصی استفاده می‌کنند.

تنظیم فشار خون، کاهش قند خون، کاهش وزن، کنترل دیابت، پیشگیری از آلزایمر، کاهش روند پیری پوست، درمان سرطان و… تنها بخشی از خواص مختلف انواع چای است.

برگ‌های چای و چای قلم سوزنی همچنین سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی ضروری است.


بهترین روش درست کردن چای، دم کردن برگ‌های تازه یا خشک آن است؛ با این حال انواع چای کیسه ای در بسته بندی‌ کاغذی و قوطی برای کسانی که وقت چندانی برای دم کردن چای ندارند، انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

شالیزارهای حاصلخیز و سرسبز ایران، از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان چای نه تنها در ایران که در تمام دنیا هستند. برندهای چای رفاه لاهیجان، شهرزاد، دو غزال، ارل گری، مهرگیاه، نیوشا، کاپیتان، اویلا، لیپتون، سحرخیز، چای دبش، چای قلم سوزنی و چای طبیعت از خوش‌نام‌ترین تولیدکنندگان چای هستند. این شرکت‌ها با خوش‌فکری تمام، چای را در بسته بندی‌های مختلف و با عطر و عصاره‌هایی مانند زعفران، بهار نارنج، دارچین و… تولید می‌کنند.

چای جابرنیا یکی از بهترین چای های موجود در بازار است.

این محصول، مناسب افرادی است که چای را برای مدت طولانی دم می گذارند و رنگ و طعم برایشان دارای اهمیت است.

ویژگی ها

چای قلم سیلان جابرنیا، محصول سیلان و یک انتخاب عالی برای افرادی که در استفاده ی چای حساسیت بالایی دارند، است.

این چای، مخصوص دم آوری در سماور و کتری قوری با ماندگاری فوق العاده و رنگ عالی می باشد. چای قلم سیلان اصلا برای استفاده در فلاسک پیشنهاد نمیگردد؛ برای اینکه مقدار چایی که در فلاسک ریخته میشود، معمولا کم و زیاد می شود و این امر باعث می شود که چای شما یا پر رنگ شود یا کم رنگ و شاید شما را از این نوع چای دل زده کند.

همچنین اکثر چای های موجود را با آب گچ دار دم نکنید چون بعد از چند ساعت سیاه می شوند.

برای آب گچ دار و املاح دار، بهترین گزینه چای کله مورچه کنیایی می باشد؛ چرا که چای کله مورچه در این نوع آب ها خوش رنگ می شود.

این محصول نسبت به چای های قلم موجود در بازار از برگ خالص تری نسبت به سایر چای های قلم تشکیل شده است؛ به همین دلیل نسبت به چای های قلم دیگر، قیمت بالاتری دارد.

چای قلم سیلان در اختصار به عنوان OP بر روی بسته ها شناخته می شود.

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید