اخبار سایت, مجله سلامتی

در انتظار زرشک تازه!+تصویر

شماهم منتظر زرشک تازه هستین؟

  • خراسان جنوبی که در مطالب قبل هم بسیار درباره محصولات استراتژیک و خاص آن با شما صحبت کردیم اکنون یعنی در اواخر تابستان و اوایل پاییز بازه ای را می گذراند که در آن زرشک از سفید به قرمز تغییر رنگ داده و هر روز آبدار تر و جذاب تر می شود.
  • زرشک که استفاده های بسیاری دارد در خراسان جنوبی بسیار آشنا و استفاده های بسیاری دارد. همانند عناب که شاید در استان شما نا شناخته باشد و یا نهایتا به عنوان دمنوش و در فصل سرد سال و در هنگام سرماخوردگی تجویز و استفاده شود اما در خراسـان جنوبی در کنار استفاده به عنوان دمنوش و استفاده های طبی آن به عنوان آجیل نیز بسیار مرسوم بوده و همواره در پذیرایی ها جایگاه ویژه ای داشته و دارد.
  • زرشک تازه و آبدار هم در پاییز در بیـرجند و خراسـان جنوبی به عنوان میان وعده و همچون گوجه سبز در بهار دهان ها را آب انداخته و همراه با کمی نمک بصورت تازه و یا با گرفتن آب آن استفاده می شود.
  • مردم خراسان جنوبی از زرشک برای تولید لواشک های خوشــمزه و بی نظیر، چاشنی غذا، در آش و سوپ، بصورت آب زرشک و تازه استفاده کرده و با آن مانوس شده اند.
  • در انتهای مطلب می توانید تصاویری از این محصول بی نظیر و پرخاصیت در شهریور ماه را مشاهده کنید. در این زمان زرشک تازه صورتش را بدون سیلی سرخ کرده و کم کم رو به ترشی و آبدار شدن روی می آورد و هر روز بر جذابیتش افزوده می شود. ما زرشک تازه را بصورت ویژه به شما پیشنهاد کرده و تضمین می دهیم با یک بار تست مشتری دائمی آن خواهید شد. شما می توانید در پاییز با تهیه زرشک تازه آن را شسته و در فریزر برای طول سال نگهداری نمایید و در غذا نیز از زرشک تازه و آبدار استفاده نمایید و با طعم بی نظیر غذاهایتان یک گام از خواهر شوهرتان جلو بیفتید!! 🙂

برای امتیاز دهی به این پست کلیک کنید
[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید